sábado, maio 15, 2004

hoje: pescaria em alto mar.

não sei porque tenho a impressão de que meu quarto tá balançando igual ao barquinho.

Aliás, que barquinho. Mais parecia um barquinho de papel numa tempestade. Como mexia aquela coisa! Meu pai começou a vomitar quando saímos do canal, às 9 da manhã, e só parou agora há pouco. Puta que pariu, que programa de índio.

Mas valeu a intenção. Trouxemos uns 15 peixinhos pra casa.

Deixa eu ir dormir antes que eu caia nesse suingue que meu quarto resolveu adotar.

5 comentários:

Anônimo disse...

best regards, nice info
»

Anônimo disse...

Where did you find it? Interesting read Lexus is200 alloy wheels peugeot ranch adderall and metabolism Zocor home based business History roulette Information on a patent modafinil portugal Drug manufactur of ativan Oscillococinum tamiflu a lexus moment Dental insurance plans in san diego fat bad girls sex photos Off track betting california Samsung humidifier Ashley entertainment cabinet Paintballing near uttoxeter reposting and ativan 87 subaru legecy vaccum hose dia. Free area rug

Anônimo disse...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! » » »

Anônimo disse...

Where did you find it? Interesting read film editing schools

Anônimo disse...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. » »